A Magyar Kerékpárosklub javaslatokat tett, melyeket a a kisméretű szálló por (PM10) csökkentését célzó törvénytervezet kapcsán fogalmaztak meg.
Az egyik javaslatot el is fogadták, így a buszsávok használatának korlátozására vonatkozó rész kikerült a tervezetből. Tehát nem lesz olyan KRESZ módosítás, mely teljesen kitiltja a kerékpárosokat a buszsávokból, megakadályozva ezzel a közös busz és kerékpársávok használatának lehetőségét.
Jó hír még, hogy a Bringázz a munkába kampányt külön említi a határozat: "...fenn kell tartani a jelenleg futó kampányokat, elsősorban a Bringázz a munkába, az Európai Mobilitási Hét és Autómentes Nap, valamint a Föld napja kampányokat."
Egy másik javaslat sajnos nem került be a határozatba. A határozatban van ugyanis egy olyan rész, mely a hivatali személygépkocsi használat elszámolásának környezetvédelmi szempontú átalakítását célozza, magyarul, hogy a kevesebb környezeti terhelést jelentő és alacsonyabb fogyasztású gépjárművek után adókedvezmények járnak majd. A Kerékpárosklub azt szerette volna elérni, hogy sok nyugati példát követve a kerékpárral közlekedőket is kedvezményes adópolitikával jutalmazza a kormány - ez sajnos nem történt meg, pedig aztán egy kerékpár jóval kevesebbet szennyez, mint bármelyik környezetbarát gépjármű.